انتخاب لاستیک مناسب

خرید لاستیک مهمتر از آن است که خیلی ساده به فروشگاه رفته و از قفسه، لاستیک های خود را بردارید. در اینجا به مواردی اشاره شده است که پیش از خرید لاستیک باید به آنها توجه کنید:

آب و هوا

آب و هوای محل زندگی شما نقش بسیار مهمی دارد. به طور مثال، اگر محل زندگی شما ۶ ماه هوای سرد دارد و دمای هوا به کمتر از -۵ درجه می رسد، شما باید به فکر خرید مجموعه ای از لاستیک های زمستانی باشید. با توجه به شرایط آب و هوایی کشورمان به نظر می رسد لاستیک های چهارفصل برای اکثر مناطق گزینه مناسبی است با این حال قبل از خرید لاستیک با لاستیک فروش مورد اعتماد خود مشورت کنید.

طریقه رانندگی

آیا زیاد رانندگی می کنید؟ یا دوست دارید هر از گاهی تمام ظرفیت خودرویتان را به کار بگیرید؟ آشنایی با ویژگی های لاستیک ها به شما در یافتن لاستیک مناسب سلیقه رانندگیتان کمک می کند.

خودروی شما

لاستیک هایی که از ابتدا روی خودروی شما سوار شده اند (تحت عنوان لاستیک OE- لاستیک تجهیزات اصلی نیز شناخته می شوند) به این دلیل انتخاب شده اند که کاملا مناسب خودروی شما هستند. اما این مسئله لزوما به این معنی نیست که این لاستیک ها بهترین هستند. برای خرید لاستیک مناسب خودرویتان از یک متخصص کمک بگیرید و یا خودتان تحقیقات بیشتری انجام دهید.

خواندن 9092 دفعه آخرین ویرایش در چهارشنبه, 06 تیر 1397 22:25

اطلاعات تماس

آدرس: تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان نگار، پلاک ۳۶
 
تلفن تماس: ۸۸۱۹۸۱۳۳-۰۲۱
 
ایمیل:
 
ساعات کاری:  شنبه تا چهارشنبه ۹ تا ۱۷ - پنج شنبه ها ۹ تا ۱۳